Evaluare

Intervenția comportamentală de grup:

  • Grupuri de copii (între 3 și 6 ani) cu vârste și diagnostice similare, a căror program de recuperare are loc într-un cadru funcțional asemenea celui de grădiniță sau școală;
  • În urma unei evaluări a abilităților și cunoștințelor copilului cu unul din instrumentele VB-MAPP sau ABLLS-R se va realiza un plan personalizat de intervenție;
  • În cadrul programului de grup copiii vor avea parte de activități de grup ce vizează dezvoltarea abilităților și comunicării sociale într-un cadru natural, funcțional (întâlnirea de dimineață, cercul de artă, cercul de matematică, cercul de științe, gustarea, toaletă și abilitățile de viață independentă);
  • Sesiuni individuale pentru a preda intensiv acele cunoștințe ce sunt greu de asimilat pentru copil într-un mediu mai complex (cu mulți distractori) ca și cel de grup;
  • Activități de joc și socializare ce vizează direct formarea legăturilor de prietenie și interacțiune socială încă de la intrarea copilului în programul de terapie;

Avantaje

Dintre avantaje enumerăm: format natural în care copilul generalizează încă de la început cele învățate, accent mai mare pe partea de abilități sociale și comunicare socială, tranziție mai ușoară spre grădiniță tipică, predare în mediul natural (așa cum îl va întâlni în grădiniță/școală).

Implică-te și tu!

Nu trebuie să fii terapeut sau specialist pentru a putea contribui la schimbarea unui destin. Trebuie doar să ai o inimă deschisă. Iar dacă ești pe acest site înseamnă că într-un fel sau altul te-ai intersectat cu poveștile acestor copii și tineri minunați și înțelegi nevoia lor.

Donează acum